A nosa achega á educación infantil

Semanas de catro días lectivos

In RebelArte on 11/06/2010 at 21:00

Sempre dicimos que neste blog recollemos aquilo sobre o que nós podemos influír e/ou decidir. Pero hoxe non podemos evitar facer unha reflexión en alto. Lemos en “La Voz de Galicia” que en EE.UU hai distritos que están reducindo a semana escolar a catro días, coa finalidade de recortar gastos (apertura de centros, transporte, docentes…), e seica esta medida é moi efectiva para mellorar o seu déficit orzamentario, de tal xeito que vai ser copiada por máis estados. Inicialmente aplicouse naquelas áreas con menos poboación escolar, eminentemente rurais, de Xeorxia, Minnesota, Oklahoma, California, Florida ou Nova York. Imaxinemos isto en Galicia, a quen afectaría?, xusto aos máis desfavorecidos en canto a ofertas culturais e de relación social.

Sempre se dixo que EE.UU é un país de contrastes e de paradoxos, e se non podemos evitar falar en alto é porque recordamos outras dúas informacións bastante recentes:

1º EE.UU é un dos países cun maior índice de analfabetismo; 1 de cada 25 estadounidenses é funcionalmente analfabeto; o 27% da poboación non ten unha capacidade elemental en lectura e en informática. Os estados con maior taxa de analfabetismo son as zonas rurais de Mississippi, Lousiana, Alabama, Florida e Carolina do Sur.

2º En EE.UU hai colexios que lle pagan un soldo aos estudantes por asistir á clase, esta é unha medida adoptada para reducir o fracaso e o absentismo escolar, ao tempo que trata de incentivar aos mozos polo feito educativo. Iniciativa que se está estendendo máis alá dos lugares onde se experimentou: Chicago, Nova York ou Washington

Ben sabemos que é un país moi grande, con moitas diferenzas territoriais e de xestión educativa; que é un tema demasido complexo para tratalo dun xeito tan superficial e case visceral; que non podemos cometer o reducionismo de extrapolalo a Galicia e pensar que se lle reduzan a xornadas lectivas aos rapaces do Caurel ou da Fonsagrada, para abaratar custos, ao tempo que se lle paga aos de Lugo por ir á clase; por pór un exemplo. No caso da minoración, os máis prexudicado,s os de primaria; no caso do soldo diríxese aos de secundaria. Isto ten sentido?, primeiro prexudícase e logo trátase de subsanar. Pódese xogar deste xeito coa educación?

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: