A nosa achega á educación infantil

Os Museos

In CativArte on 16/05/2010 at 09:40

O 18 de maio celébrase o Día dos Museos, o lema deste ano é “Museos para la armonía social”.  Máis de 3.000 museos de 40 países teñen actividades previstas para este día, así como para a noite do 15. Con este motivo escolmamos enderezos web que poden facilitar tanto a organización dunha visita real ou mesmo virtual.

Comezamos por Galicia, onde todos os datos de museos están aloxados na páxina do MUGA; agrupados por provincias e de todas as temáticas: pintura, escultura, etnográficos, de xoguetes…

Máis de 1000 museos de España están recollidos no directorio do Ministerio de Cultura. Pódense localizar por nome, comunidade, provincia ou temática.

Existe tamén a Rede Dixital de Colecciones de Museos de España que reúne museos de distintas especialidades, de diversos ámbitos temáticos e xeográficos. CER.ES (Colecciones en Red)  é un catálogo colectivo en liña que publica preto de 100.000 ben culturais e máis de 128.000 imaxes pertencentes a 61 museos.

Outra opción interesante son as visitas virtuais aos museos. Desde este web poderemos visitar El Prado, o Thyssen Bornemisza, o Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, o Guggenheim de Bilbao, o Museo Nacional de Escultura, o Museo Nacional de Arte Romano, etc.

ArsVIRTUAL é unha iniciativa da Fundación Telefónica que permite a visita en 3D aos principais monumentos de España, América Latina e Marrocos.

Neste outro web atopamos os museos máis importantes do mundo organizados por países.

En calquera caso, a rede permítenos visitar case ao momento calquera museo ou localizar infinidade de obras de arte.

Sen considerar necesario afondar no valor do museo e da súa visita como recurso didáctico, si cómpre recordar unha recomendación que xa temos feito noutras ocasións: se queremos que sexa do interese dos nenos e nenas deberemos esforzarnos por buscar exposicións, obras ou visitas que por un motivo ou outro conecten cos intereses dos cativos. Aquí non vale aplicar o criterio de que o docente ou a crítica o considera moi importante; o mesmo que a poesía, a literatura, a música, debe espertar algunha curiosidade no neno, do contrario os efectos serán totalmente opostos aos desexados.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: