A nosa achega á educación infantil

Alfabetizacións múltiples

In ActualizArte on 16/02/2010 at 00:11

O nº 398 de Cuadernos de Pedagogía , de febreiro de 2010, aborda no “Tema del mes” as alfabetizacións múltiples. Os aparellos tecnolóxicos do século XXI levan consigo a comprensión doutras linguaxes e códigos culturais que posibilitan que o alumnado, actuando como emisor activo -xa non só como receptor pasivo-, adquira e exercite a fala, a escrita e desenvolva habilidades de pensamento crítico.

Inclúe unha entrevista a Henry Jenkins, considerado o McLuhan do século XXI, quen afirma “è preferible pensar nun mundo no que os estudantes aprenden cun libro na man e un rato na outra, que nun no que se lle ensina que a cultura do libro é tan fráxil que ten que ser protexida fronte ao ordenador”. Nesta mostra a súa visión de como coexisten e se complementan a cultura dixital e a do libro, e de como esta sairá reforzada. Fala tamén das achegas dos conceptos de cultura participativa e de intelixencia colectiva ao eido da educación e do rol que deberá asumir o profesorado.

A entrevista a Henry Jenkins pódese consultar nos gratuítos de CP, así como no seu blogue, no que se recolle unha versión máis ampla da entrevista en catro partes, “El aprendizaje en una cultura participativa: una conversación acerca de los nuevos medios y la educación”, e artigos de interese publicados noutros medios. Recomendamos “Los niños como narradores de historias: la fabricación de TikaTok”.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: